Pécsi Apáczai Csere János Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium, Alapfokú Művészeti Iskola

"]

Az országos kompetenciamérés

E-Napló

Keresés

 

Az országos kompetenciamérés

A legutóbbi 5 év kompetenciamérés eredményei a gimnáziumban:

Gimnázium

10. évfolyam

matematika

szövegértés

átlag

konf. int.

átlag

konf. int.

2019 1704 1681 1734 1770 1738 1802
2018 1690 1657 1723 1731 1708 1757
2017 1612 1586 1637 1648 1621 1676
2016 1679 1646 1709 1661 1635 1695
2015 1681 1651 1711 1690 1667 1723

Az alábbi két táblázat megmutatja (jelmagyarázat a táblázatok alatt), hogy évről-évre hogyan viszonyulnak az eredményeink az

  • országos átlaghoz,
  • a négy évfolyamos gimnáziumok átlagához,
  • a tanulóink családi háttere alapján elvárható értékhez,
  • a diákok 2 évvel korábbi, nyolcadikban megírt tesztjei alapján elvárható eredményekhez.

Megállapítható, hogy az országos átlagnál általában matematikából és szövegértésből is szignifikánsan jobbak vagyunk. Matematikából a négy évfolyamos gimnáziumok átlagát általában nem érjük el, viszont szövegértésből csak néha gyengébb ennél szignifikánsan az eredményünk (általában inkább magasabb, de nem szignifikánsan.

Matematikából általában azt az eredményt hozzuk, ami tanulóink családi háttere és a magukkal az általános iskolából hozott kompetenciák alapján tőlünk elvárható. Szövegértésből ennél sokszor szignifikánsan jobbak az eredményeink.

Lényeges, tendenciaszerű változások nincsenek.

    Jelmagyarázat:

a referenciaértéknél szignifikánsan jobb eredmény
a referencia értéktől szignifikánsan nem különböző eredmény
a referenciaértéknél szignifikánsan gyengébb eredmény