Iskolánkban és gimnáziumunkban egyaránt nagy hangsúlyt fektetünk a konduktív mozgásfejlesztésre, amelyet jól felszerelt fejlesztőtermünk és szakképzett konduktor kollégánk biztosít. A módszert Pető András (orvos-gyógypedagógus) dolgozta ki, és elsősorban olyan gyermekek számára nyújt segítséget, akik központi idegrendszeri sérülések következtében mozgásbeli vagy tanulási nehézségekkel küzdenek.
A konduktív pedagógia komplex fejlesztési szemléletet képvisel, amely nem csupán a mozgáskoordináció javítására összpontosít, hanem a tanulási, kognitív és szociális készségek fejlesztésére is. A módszer aktív részvételre és folyamatos gyakorlásra ösztönzi a gyermekeket, miközben fejleszti az önállóságukat és önbizalmukat.
Iskolánk teljes mértékben akadálymentesített, így a kerekesszékes diákok számára is biztosított az önálló közlekedés. A fejlesztés során a konduktor holisztikus szemléletet alkalmaz, amelyben a testi, lelki és szellemi fejlődést egységben kezeli. A gyermekek egyéni képességeihez igazodva alakítja ki a fejlesztési tervet, amely segíti őket a mozgásban és a mindennapi életben való aktív részvételben.
Fontosnak tartjuk, hogy diákjaink biztonságos, támogató és inspiráló környezetben fejlődjenek. Hisszük, hogy megfelelő szakmai háttérrel és személyre szabott fejlesztéssel minden gyermek képessé válik adottságainak kibontakoztatására és sikeres integrációjára. Szeretettel várjuk leendő diákjainkat, hogy együtt építsük a jövőjüket egy befogadó és segítő közösségben!
Tekintsék meg a poszt alatt a további képeket!