A résztvevők köre:
- 2.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 2.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 2.abcd. – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület –gyakorlat
- 5.b – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület –gyakorlat
- 6.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 7.a – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
A fenntarthatóság követelményei a 2014/2015-as tanévben
1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”
kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget
biztosító kompetencia alapú oktatási program
alkalmazása (6.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 2.d)
2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen
tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú
oktatási program alkalmazása 2.c- Lisztné Herczeg Gizella tanító), 5.b Borsa Jolán tanár)
2.abc – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)
?????6.ac Bartos Hajnalka idegen nyelv kompetencia terület (angol)
4. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy
műveltségterületen (választott műveltségterület)
Környezetismeret: egészségvédelem
Liszné Herczeg Gizella 2.c
4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként – gyakorlat
(Disztlné Szita GAbriella) 7.e
5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként
„Hagyományaink” témakör 2014. október 6. – 8. között.
A témahétről készült video itttekinthető meg.
Kiegészítő közlemények:
„A projekt időtartamát úgy szükséges megtervezni, hogy a projekt a teljes 2009/10-es
tanévet magába foglalja, amikor a tervezett pedagógiai fejlesztések osztálytermi szinten,teljes tanévet átfogóan valósulnak meg.”
Fenntartási kötelezettség
„A kedvezményezettnek biztosítania kell a projekt eredményeinek a projekt zárásától
számított 5 éves fenntartását, különösen:
– A módosított helyi tantervnek és pedagógiai programnak megfelelő gyakorlat
folytatása (legalább annyi óvodai és tanulócsoportban, mint a projektben érintett
tanulócsoportok és pedagógusok száma):
– A bevezetett kompetencia alapú oktatás választott módszertanának és
eszközeinek megjelenítése és alkalmazása.
– Olyan tanulásszervezési eljárások, módszerek megjelenítése és további
alkalmazása, mely elősegíti, vagy lehetővé teszi a kompetencia alapú oktatás
elterjedését, illetve az integrált nevelés céljainak megvalósulását, (Pl:
projektmódszer, kooperatív
módszerek)
– A közoktatási esélyegyenlőségi helyzetelemzésben feltárt problémák és az
intézkedési tervben ezekre vonatkozóan tervezett beavatkozások ütemezett
megvalósítása és az eredmények fenntartása a hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségének javítása érdekében.”
PÁLYÁZATI ÚTMUTATÓ
a
Társadalmi Megújulás Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív
intézményekben
című
pályázati felhívásához
Kódszám:TÁMOP-3.1.4/08/2.