TÁMOP 3.1.4. 2013/2014
A résztvevők köre:
- 1.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 1.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 1.abcd. – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület –gyakorlat
- 8.b – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület –gyakorlat
- 5.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 6.a – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
A fenntarthatóság követelményei a 2013/2014-as tanévben
1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”
kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget
biztosító kompetencia alapú oktatási program
alkalmazása (5.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 1.d)
2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen
tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú
oktatási program alkalmazása 1.c- Lisztné Herczeg Gizella tanító), 8.b Borsa Jolán tanár)
1.abc – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)
6.ac Bartos Hajnalka idegen nyelv kompetencia terület (angol)
3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy
műveltségterületen (választott műveltségterület)
Környezetismeret: egészségvédelem
Liszné Herczeg Gizella 1.c
4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként – gyakorlat
(Besenczi Alexandra: Ausztrália) 6.ab
5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként
„A város, ahol élünk” témakör 2013. szeptember 25. – 27. között.
A témahétről készült video itt tekinthető meg.