Pécsi Apáczai Csere János Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium, Alapfokú Művészeti Iskola

"]

TÁMOP 3.1.4 a 2013/2014-es tanévben

E-Napló

Keresés

TÁMOP 3.1.4. 2013/2014

 

A résztvevők köre:

  • 1.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
  • 1.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
  • 1.abcd. – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület –gyakorlat
  • 8.b – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület –gyakorlat
  • 5.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
  • 6.a – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat

A fenntarthatóság követelményei a 2013/2014-as tanévben

 

1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”

kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget

biztosító kompetencia alapú oktatási program

alkalmazása  (5.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 1.d)

 

2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen

tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú

oktatási program alkalmazása 1.c-  Lisztné Herczeg Gizella tanító), 8.b Borsa Jolán tanár)

 

1.abc Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)

6.ac  Bartos Hajnalka idegen nyelv kompetencia terület (angol)

 

3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy

műveltségterületen (választott műveltségterület)

Környezetismeret: egészségvédelem

Liszné Herczeg Gizella 1.c

 

4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként – gyakorlat

(Besenczi Alexandra: Ausztrália) 6.ab

 

5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként

„A város, ahol élünk” témakör 2013. szeptember 25. – 27. között. 

A témahétről készült video itt tekinthető meg.