TÁMOP 3.1.4. 2012/2013
A résztvevők köre:
- 4.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 4.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 4.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
- 8.b – Pék Mónika tanár, idegen nyelv kompetencia terület -gyakorlat
- 8.c – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 8.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
A fenntarthatóság követelményei a 2012/2013-as tanévben
1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”
kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget
biztosító kompetencia alapú oktatási program
alkalmazása (8.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 4.d)
2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen
tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú
oktatási program alkalmazása (4.c- Lisztné Herczeg Gizella tanító), 7.c Borsa Jolán tanár)
4.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)
8.b – Pék Mónika tanár, idegen nyelv kompetencia terület (angol)(Arthur király mondakör)
3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy
műveltségterületen (választott műveltségterület)
Környezetismeret: egészségvédelem
Liszné Herczeg Gizella 4.c
4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként- gyakorlat
(Besenczi Alexandra: Skócia)
5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként
Környezetvédelem témakör 2012. szeptember 17. 19. között.
A témahétről készült video itt tekinthető meg.