Pécsi Apáczai Csere János Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium, Alapfokú Művészeti Iskola

"]

TÁMOP 3.1.4 a 2012/2013-as tanévben

TÁMOP 3.1.4. 2012/2013

 

A résztvevők köre:

  • 4.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
  • 4.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
  • 4.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
  • 8.b – Pék Mónika tanár, idegen nyelv kompetencia terület -gyakorlat
  • 8.c – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület – gyakorlat
  • 8.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat

A fenntarthatóság követelményei a 2012/2013-as tanévben

 

1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”

kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget

biztosító kompetencia alapú oktatási program

alkalmazása  (8.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 4.d)

 

2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen

tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú

oktatási program alkalmazása (4.c-  Lisztné Herczeg Gizella tanító), 7.c Borsa Jolán tanár)

 

4.e Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)

8.b – Pék Mónika tanár, idegen nyelv kompetencia terület (angol)(Arthur király mondakör)

 

3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy

műveltségterületen (választott műveltségterület)

Környezetismeret: egészségvédelem

Liszné Herczeg Gizella 4.c

 

4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként- gyakorlat

(Besenczi Alexandra: Skócia)

 

5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként

Környezetvédelem témakör 2012. szeptember 17. 19. között. 

A témahétről készült video itt tekinthető meg.

 

» Kapcsolódó dokumentumok: