TÁMOP 3.1.4. 2011/2012
A résztvevők köre:
- 3.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 3.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
- 3.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
- 7.b – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
- 7.c – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület – gyakorlat
- 7.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
A fenntarthatóság követelményei a 2011/2012-es tanévben
1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”
kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget
biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése,
alkalmazása (7.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 3.d)
2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen
tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú
oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása (3.c- Lisztné Herczeg Gizella tanító), 6.c Borsa Jolán tanár)
3.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)
7.b – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület (angol)
3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy
műveltségterületen (választott műveltségterület)
Környezetismeret: egészségvédelem
Liszné Herczeg Gizella 3.c
4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként- gyakorlat
(Besenczi Alexandra: Írország 3 Amerika-projek II részt)
5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként
„Hegyek völgyek lakóhelyük körül” c. projekt 2011. szept. 21-23. iskolaszintű lebonyolítása