Pécsi Apáczai Csere János Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium, Alapfokú Művészeti Iskola

"]

TÁMOP 3.1.4. a 2011/2012-es tanévben

 

 

TÁMOP 3.1.4. 2011/2012

 

A résztvevők köre:

  • 3.c – Lisztné Herczeg Gizella tanító, matematika kompetencia terület – gyakorlat
  • 3.d – Gász Ferencné tanító, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat
  • 3.e – Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
  • 7.b – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület – gyakorlat
  • 7.c – Borsa Jolán tanár, matematika kompetencia terület – gyakorlat
  • 7.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, szövegértés és szövegalkotás kompetencia terület – gyakorlat

A fenntarthatóság követelményei a 2011/2012-es tanévben

 

1. legalább egy tanulócsoportban, a „Szövegértés-szövegalkotás”

kulcskompetencia területen tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget

biztosító kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése,

alkalmazása  (7.d – Szatoriné Vörös Ágota tanár, Gász Ferencné 3.d)

 

2. legalább egy tanulócsoportban, a „Matematika” kulcskompetencia területen

tanévet átfogóan, teljes tanórai lefedettséget biztosító kompetencia alapú

oktatási program, programcsomag bevezetése, alkalmazása (3.c-  Lisztné Herczeg Gizella tanító), 6.c Borsa Jolán tanár)

 

3.e Péter Ágnes tanár, idegen nyelv kompetencia terület (német)

7.b – Lukácsné Bartos Hajnalka tanár, idegen nyelv kompetencia terület (angol)

 

3. műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása: legalább egy

műveltségterületen (választott műveltségterület)

Környezetismeret: egészségvédelem

Liszné Herczeg Gizella 3.c

 

4. Legalább egy, három hetet meghaladó projekt megszervezése tanévenként- gyakorlat

(Besenczi Alexandra: Írország 3 Amerika-projek II részt)

 

5.Legalább egy témahét megszervezése tanévenként

„Hegyek völgyek lakóhelyük körül” c. projekt  2011. szept. 21-23. iskolaszintű lebonyolítása

 

» Kapcsolódó dokumentumok: